U bent hier: home » internetmarketing

      internetmarketing

      Het internet heeft het gebruik van marketing grondig veranderd. Het grote verschil is dat alles meetbaar wordt, er heel gesegmenteerd kan gewerkt worden en dat men ook met beperkte budgetten aan de slag kan. Wat echter blijft, is dat een marketingaanpak verder kijkt dan louter het internet en altijd in functie staat van de bedrijfsdoelstellingen. Korazon helpt ondernemingen hun algemeen marketingplan te vertalen naar een internetmarketingplan en staat hen bij voor uitvoering en opvolging.

      doelstellingen

      Wie resultaten wil behalen, moet eerst doelstellingen bepalen. Wij verwachten van onze klant dat zijn bedrijfsdoelstellingen duidelijk zijn. Daaruit volgt een omschrijving van de marketingdoelstellingen. Met die laatste gaat Korazon aan de slag. We stellen een internetmarketingplan op met daarin meetbare doelen. In functie van het beschikbare budget wordt ook een actieplan opgesteld.

      Een goede internetmarketingaanpak is gebouwd op 3 peilers:

       

      uitvoering

      Internetmarketing omvat verschillende disciplines. Met een onderzoek naar de doelgroep trekt u de juiste bezoekers aan. Zoekmachine-optimalisatie (SEO) leidt tot een hogere positie in de zoekresultaten, terwijl advertenties op zoekmachines (SEA) en trefwoordenonderzoek zorgen voor een betere conversie. Copywriting laat uw bezoeker interessante informatie lezen en met gerichte e-mail acties komt u in de kijker te staan.