OMconference 2022 Duurzame marketing

Korazon is partner van het eerste uur van OMconference.

Je vindt onze stand in de netwerk zone en je kan onze sessie volgen over 'Duurzame product experience verhoogt de conversie'.

 

Wat is OMconference?

Jaarlijks dompelt OMconference elke marketing beslissingsnemer onder in een bad vol inspirerende sessies, trends, real-life cases en strategisch expertenadvies. 

Geen loze woorden, maar concreet marketingadvies. Dat neem je op het einde van de dag mee naar huis. Je ontmoet er een community van honderden gepassioneerde marketing experten waarmee je uitgebreid ideeën kan uitwisselen. 

Dit marketing- en netwerkevent mag je niet missen.

 

Thema: duurzame marketing

De dikwijls alarmerende impact van business op maatschappij en milieu vraagt om een andere marketingaanpak. Vandaar dat we de laatste jaren een merkbare shift naar meer duurzame marketing zien. Je kan er als merk ook niet omheen. En als marketing decision makers spelen we daarin een zeer belangrijke rol tegenover ons merk en onze klanten. 

Maar, wat is duurzame marketing nu eigenlijk? Gaat dat over een duurzaam productaanbod? Of hoe we onze marketingmiddelen duurzamer moeten inzetten? Wat sustainable marketing precies is en hoe experten en merken daarmee naar buiten treden, dat kom je op maandag 26 september 2022 te weten tijdens de 4e editie van OMconference. 

 

Programma en inschrijven

Het volledige programma en inschrijven via de OMconference website.