navigatie
navigatieX
Menu
Korazon bouwde een website met gedetailleerde productcatalogus voor de Ieperse meubelfabrikant, die op termijn kan uitgebreid worden tot een webshop.
Sinds 1974 staat Meubelen Crack op de Belgische markt bekend om zijn kwalitatieve meubelen tegen lage prijzen. In de showroom van meer dan 20.000 m2 vindt iedere bezoeker zijn droominterieur.
Om hun klanten optimaal te kunnen informeren, wilde Meubelen Crack graag een nieuwe website met een gedetailleerde productcatalogus. Ze wilden deze catalogus graag “voeden” vanuit het gebruikte ERP-pakket e-Meubel en de productinformatie verrijken voor op de website. Op termijn moest de website kunnen uitgebreid worden naar een performante webshop.
Korazon creëerde een responsive website met productcatalogus, waar de klanten van Meubelen Crack (i.e. de consument) alle informatie terugvinden over het door hen gezochte meubel. In de catalogus kan de klant makkelijk gaan filteren (op stijl, materiaal, functie, montage,…) en een persoonlijke wenslijst opstellen. De website voorziet de mogelijkheid om e-mail campagnes uit te sturen, die de verkoop versterken. Bij het ontwikkelen van de website hield Korazon rekening met de vereisten voor SEO, waardoor het doelpubliek uit Vlaanderen en Noord-Frankrijk vlot terechtkomt op de site via Google. Er werden ook enkele SEA-campagnes opgezet. We bouwden niet alleen een website voor Meubelen Crack, maar ook voor de 3 zusterbedrijven Meubelen Toff, Meubles Nikelly en Meubles Lambermont.