Service Center Deinze

      Korazon ontwikkelt een gebruiksvriendelijk systeem voor registratie en beheer van herstellingen.

      Over SCD

      SCD is een officieel gecertificeerde hersteller van elektronische apparaten. Ze verzorgen de hersteldienst voor verschillende grote merken (Panasonic, Technics, Sony, Rotel,…). Zowel consumenten, dealers uit groot- of kleinhandel en importeurs kunnen bij hen terecht.

      De uitdaging

      Dat SCD voor elke doelgroep klaarstaat, is ongetwijfeld een fantastische service. Maar hun veelzijdigheid brengt ook heel wat administratieve rompslomp met zich mee. Daarom gingen ze op zoek naar een systeem waarmee ze hun administratieve processen gemakkelijker kunnen opvolgen. Het betreft het beheer van herstellingen, de registratie van klanten en verdelers, en de integratie met het achterliggende beheersysteem (In Motion).

      De oplossing

      Korazon ontwikkelde een webapplicatie waarmee de verschillende doelgroepen gegevens voor herstellingen kunnen doorgeven aan SCD. De merken zien onmiddellijk zelf “hun” herstellingen. Het systeem biedt de mogelijkheid om een garantiecontrole uit te voeren, het gewicht van een apparaat te meten en een kostenraming voor herstel te maken. Handig is ook dat het alle merken met hun verschillende types bevat. Dankzij de webapplicatie ontvangt SCD een order per herstelling. Hierdoor gebeuren er minder fouten bij de orderopvolging, wat leidt tot tevreden klanten. 

      Technische fiche

      • Liquifi CMS
      • .net
      • Microsoft SQL Server
      • Koppeling aan ERP-systeem In Motion
      • Responsive website
      • SEO-friendly

      webapplicatie voor beheer en opvolging herstellingen

      bezoek de website