Een klantenportaal, zo begin je er aan Een betere dienstverlening op maat van elke klant

Thema

De relatie met de klant is cruciaal voor het succes van jouw onderneming. Met een klantenportaal haal je de band met de klant nauwer aan. Hij krijgt een dienstverlening op maat op het moment dat het hem best uitkomt. De relatie wordt deels digitaal en laat toe om de dienstverlening uit te breiden. De binnendienst krijgt tijd om nuttige taken te doen.

Tijdens het event krijg je een aanpak mee om zelf aan de slag te gaan. De inspirerende voorbeelden zetten jou op de goede weg

 

Programma

  • 17u30 - 18u00: ontvangst met koffie en fris
  • 18u00 - 19u15: Een klantenportaal, zo begin je er aan
    • Wat is een klantenportaal?
    • Breng je klanten in kaart
    • Zo vind je de verbeterpunten
    • De voordelen voor de klant en voor jouw eigen onderneming
    • Voorbeelden uit de praktijk
    • Aan de slag
  • 19u15 - 20u00: netwerk moment met een drankje en een hapje

 

Deelname

Deelname is gratis. Inschrijven via het formulier.