Klantenportaal Meer tevreden klanten met een transparant klantenportaal

Een verhoogde dienstverlening tegen een lagere kost

Een klant voelt zich goed als hij naast het product of dienst die hij koopt ook een goede service krijgt. ‘Goede service’ is een lastig iets. Dit kan heel tijdsintensief en dus duur zijn. Daarenboven heeft elk zijn eigen idee over wat ‘goede service’ is.

 

Korazon maakt ‘goede service’ concreet. De contactpunten tussen de klant en jouw onderneming worden opgelijst. Van elk punt wordt de impact op de beleving van de klant onderzocht. Waar mogelijk worden de belangrijke punten gedigitaliseerd en verloopt de service voortaan online via een klantenportaal.

Hoe maak ik mijn klant tevreden?

De basis voor een tevreden klant is een goede product of dienst. Zonder deze noodzakelijke voorwaarde heeft de rest geen zin.

Een klant neemt veel stappen om klant te worden en om klant te blijven. Hoe vlotter die stappen verlopen, hoe beter de service wordt ervaren.

In het Korazon team zitten UX specialisten die daarvoor zijn opgeleid en jaren ervaring hebben.

Tevreden klanten worden trouw d.m.v. een klantenportaal

Jouw klantenportaal zorgt voor trouwe klanten:

  • Tevreden klanten bestellen meer
  • Dienstverlening op maat zorgt voor trouwe klanten
  • De klant vindt zelf zijn informatie in het klantenportaal en ontlast jouw binnendienst
  • Je krijgt beter zicht op het gedrag van de klanten en kan daar op inspelen
  • Korazon brengt de customer journey in kaart en bouwt jouw klantenportaal op maat
Ja, graag meer tevreden klanten

Integratie

Een klantenportaal is als een venster waarmee de klant binnenkijkt in jouw onderneming en waardoor hij zelf zaken kan opzoeken en handelingen kan doen. Een klantenportaal volledige geïntegreerd met de processen die lopen in jouw onderneming. Bijgevolg is het klanten verbonden met andere systemen zoals CRM, ERP of marketing automation.

Korazon heeft ervaring met integratie van allerlei ERP en andere toepassingen. Zowel grote systemen als SAP, Microsoft Business Central, Hubspot, Clickdimensions, Flexmail als met kleinere lokale spelers.

Wil je trouwe en tevreden klanten?

Neem contact en we zoeken het samen uit. Na het intake gesprek:

  • zie je mogelijkheden om jouw klanten beter te bedienen
  • heb je de aanzet van een plan van aanpak
  • heb je inzicht in 25 jaar ervaring en expertise van Korazon

Philip Vanassche

advies & verkoop