Klantenportaal Meer tevreden klanten met een transparant klantenportaal

Hoe maak ik mijn klant tevreden?

De basis voor een tevreden klant is een betrouwbaar product of een bevredigende dienst. Zonder deze noodzakelijke voorwaarde heeft de rest geen zin.

Een klant neemt veel stappen om klant te worden en om klant te blijven. Hoe vlotter die stappen verlopen, hoe beter de service wordt ervaren.

In het Korazon team zitten UX specialisten die daarvoor zijn opgeleid en jaren ervaring hebben.

Integratie

Een klantenportaal is als een venster waarmee de klant binnenkijkt in jouw onderneming en waardoor hij zelf zaken kan opzoeken en handelingen kan doen. Een klantenportaal is volledig geïntegreerd met de processen die lopen in jouw onderneming. Bijgevolg is het klantenportaal verbonden met andere systemen zoals CRM, ERP of marketing automation.

Korazon heeft ervaring met integratie van allerlei ERP-systemen en andere toepassingen. Zowel grote systemen als SAP, Microsoft Business Central, Hubspot, Clickdimensions, Flexmail als met kleinere lokale spelers.

Wil je trouwe en tevreden klanten?

Neem contact en we zoeken het samen uit. Na het intake gesprek:

  • zie je mogelijkheden om jouw klanten beter te bedienen
  • heb je de aanzet van een plan van aanpak
  • heb je inzicht in 25 jaar ervaring en expertise van Korazon

Philip Vanassche

advies & verkoop