Website Meer contacten met een uitnodigende website

Zichtbaarheid & betrouwbaarheid

Zichtbaarheid en betrouwbaarheid, een krachtig duo. Een website die niet bekeken wordt is nutteloos. Een website die bekeken wordt en geen betrouwbaarheid uitstraalt is schadelijk.

Een website onder de aandacht van de correcte doelgroep brengen is vooral een marketing inspanning: campagnes, e-mailmarketing, optimalisatie voor zoekmachines, opbouwen van links.

Betrouwbaarheid uitstralen naar de bezoeker kent vele facetten: duidelijke en gebruiksvriendelijke schermen, vlotte snelheid, aantrekkelijke grafiek, waardevolle informatie, leesbare teksten.

Betere resultaten vragen een inspanning

Een website is een instrument. Ze dient om resultaten te behalen. Die zijn divers en elke onderneming heeft zijn eigen accenten. De ene kiest voor een wijde visibiliteit de ander voor een hogere conversiegraad.

Alle websites hebben wel 1 ding gemeen: ze zijn dynamisch. Wie echt resultaat wilt behalen moet de handen uit de mouwen steken, dagelijks. De website in de gaten houden en bijsturen is een noodzakelijke job. Er zijn voldoende tools beschikbaar om dit op een doeltreffende wijze te doen zoals bv. Google Analytics of Hotjar. Korazon zorgt dat de marketeer de geschikte tools kan gebruiken.

Benieuwd naar onze ervaring in jouw sector?

Neem contact en we zoeken het samen uit. Na het intake gesprek:

  • zie je de meerwaarde van doordachte digitale communicatie
  • heb je de aanzet van een plan van aanpak
  • heb je inzicht in 25 jaar ervaring en expertise van Korazon

Philip Vanassche

advies & verkoop