Voka webapplicatie voor beheer en reservatie van vergaderzalen

Alle facetten van het proces worden ondersteund

Een zaal zoeken en reserveren via een online platform is pas nuttig als men ook alle bijhorende zaken in het proces meeneemt zoals bv. kiezen dranken en catering, rekening houden met capaciteit en zaalopstelling, beheren en aanpassen van reservaties, terugkeerpatroon voor periodieke vergaderingen en reserveren van faciliteiten.

Met een ingebouwde workflow worden geen zaken vergeten

Zowel Voka medewerkers als leden worden bij het inloggen herkend door integratie met de back-office van Voka. Iedere gebruiker krijgt informatie op maat. Uit te voeren taken als gevolg van een reservatie worden opgelijst en door de betrokkene uitgevoerd. Herinneringen in het dashboard en via e-mail zorgen ervoor dat er niets wordt vergeten. De zaalbeheerders ontvangen een duidelijke werkfiche per reservatie voor het voorbereiden van de zaal. De tijd voor het klaarzetten en opruimen van de zaal wordt automatisch in rekening gebracht voor de beschikbaarheid van de zaal.

Tevreden klanten en efficiënte medewerkers

De werklast en de foutenmarge wordt heel wat kleiner. Iedereen kan op ieder moment zijn stand van zaken zien. De klant ziet en beheert  ‘mijn reservaties’, en de Voka medewerker vindt in het beheersysteem alle reservaties en beschikbaarheden. Dit geeft iedereen een gerust gevoel. En zo kunnen de medewerkers zich toeleggen op wat echt belangrijk is: een goede service verlenen aan de klanten.

Terug naar overzicht

Wil je nutteloze taken vermijden en klantenservice verbeteren?

Neem contact en we zoeken het samen uit. Na het intake gesprek:

  • heb je zicht op optimalisaties voor jouw onderneming
  • ken je de grootorde van de ROI
  • zie je de waarde van 25 jaar ervaring en expertise van Korazon

Philip Vanassche

advies & verkoop