Website Meer contacten met een uitnodigende website

Het centrale punt in de communicatie

Een succesvolle website is geïntegreerd in een totale communicatie aanpak. Ze versterkt de andere digitale en off-line kanalen.

 

Een gebruiksvriendelijk CMS beheert de inhoud, ook voor nieuwsbrieven en sociale media. Als werkinstrument voor het maken en opvolgen van contacten is de website verbonden met CRM en marketing automation.

 

Korazon vertaalt de behoeften van de marketeer in een werkinstrument waarmee hij de digitale communicatie aanstuurt, leads creëert en opvolgt, en offline communicatie monitort.

Zichtbaarheid & betrouwbaarheid

Zichtbaarheid en betrouwbaarheid, een krachtig duo. Een website die niet bekeken wordt is nutteloos. Een website die bekeken wordt en geen betrouwbaarheid uitstraalt is schadelijk.

Een website onder de aandacht van de correcte doelgroep brengen is vooral een marketing inspanning: campagnes, e-mailmarketing, optimalisatie voor zoekmachines, opbouwen van links.

Betrouwbaarheid uitstralen naar de bezoeker kent vele facetten: duidelijke en gebruiksvriendelijke schermen, vlotte snelheid, aantrekkelijke grafiek, waardevolle informatie, leesbare teksten.

Jouw website made by Korazon

Samen maken we jouw website zichtbaar en betrouwbaar:

  • Nieuwe prospecten nemen contact
  • Website is geïntegreerd in de totale communicatie mix
  • De resultaten worden gemeten en bijgestuurd
  • Klanten leren jouw volledig aanbod kennen
  • Korazon begeleidt jouw doorheen het volledige proces
Ja, graag een wervende website

Betere resultaten vragen een inspanning

Een website is een instrument. Ze dient om resultaten te behalen. Die zijn divers en elke onderneming heeft zijn eigen accenten. De ene kiest voor een wijde visibiliteit de ander voor een hogere conversiegraad.

Alle websites hebben wel 1 ding gemeen: ze zijn dynamisch. Wie echt resultaat wilt behalen moet de handen uit de mouwen steken, dagelijks. De website in de gaten houden en bijsturen is een noodzakelijke job. Er zijn voldoende tools beschikbaar om dit op een doeltreffende wijze te doen zoals bv. Google Analytics of Hotjar. Korazon zorgt dat de marketeer de geschikte tools kan gebruiken.

Benieuwd naar onze ervaring in jouw sector?

Neem contact en we zoeken het samen uit. Na het intake gesprek:

  • zie je de meerwaarde van doordachte digitale communicatie
  • heb je de aanzet van een plan van aanpak
  • heb je inzicht in 25 jaar ervaring en expertise van Korazon

Philip Vanassche

advies & verkoop