Omnichannel marketing en productinformatie Bereik jouw klanten zoals zij het wensen

Elke onderneming heeft verschillende kanalen ter beschikking om in te contact te komen en te blijven met prospecten en klanten. Die prospecten en klanten gebruiken de kanalen van hun voorkeur, wanneer het hen past en op de manier die ze verkiezen. Omnichannel marketing is een aanpak om bewust met die kanalen om te gaan. In dat proces speelt productinformatie een cruciale rol om succesvol te zijn, om conversies te behalen.

Deze whitepaper legt uit wat omnichannel marketing is en waarom productinformatie zo belangrijk is. Op basis van deze inzichten wordt beschreven hoe je op een succesvolle manier aan de slag gaat met omnichannel marketing en productinformatie. De beschreven aanpak wordt gekleurd met voorbeelden uit de praktijk.

In deze whitepaper wordt het volgende duidelijk gemaakt:

  • De omnichannel marketing aanpak is de beste optie.
  • Het marketingplan wordt gemaakt vanuit de customer journey.
  • Een goede omgang met productinformatie is cruciaal.
  • Een PIM systeem is noodzakelijk voor een goed beheer van productinformatie.

Vul hieronder enkele gegevens in en de whitepaper staat onmiddellijk klaar voor jou.

'Omnichannel marketing en productinformatie'